tiistai 18. syyskuuta 2012

Oman kynnen geelaus

Nyt se on sitten tehty! :) Johan siitä kauan täällä jauhoinkin.. :D

Omat kynnet on nyt sitten geelattu, en ole aivan varma onko tämä nyt se minun juttuni näiden geelikynsien suhteen, vai ovatko ennemmin tipeillä laitetut geelikynnet minun juttuni. :)

Tälläiset niistä sitten tuli. :)
 



Koristeiksi laitoin InkkiPinkiltä testaukseen saamiani laser timantin puolikkaita. :) Sekoitin niitä rakennegeelin sekaan ja tein siten koristelut. :)

Niin ja tosiaan tuossa etusormen kynnessä on hiusväriä! Ei siis mitään isänmaata kynnen alla tai muutakaan likaa. :)

Mitäs pidätte näistä? :)

Ainiin! Olen tyystin unohtanut kertoa teille mistä olen ottanut ohjeet näihin geelikynsien tekemiseen, mutta nyt sen kerron, olen käyttänyt siis näitä ohjeita. :) Ja koristelussa olen käyttänyt samaisen bloggaajan tekemiä koristeluohjeita. Hirveän näppärät ja helposti ymmärrettävät ohjeet, tykkään kovasti! :)

Tänään on sitten vuorossa kahvitteluhetki vanhan luokkakaverin kanssa, käykääpäs kurkkaamassa hänenkin blogiaan joka löytyy täältä. :)

2 kommenttia:

  1. Ihanan näköiset, itsekin unelmoin geelikynsistä! :)

    withasilverlining.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset kommentista ja kehuista. :) Ei muuta kuin hommaamaan itse geelaustarvikkeet ja kokeilemaan! ;)

      Poista