tiistai 15. toukokuuta 2012

Allekirjoittaneen omat kynsikkäät

Ovat siis semmoiset ohkaiset, helposti lohkeilevat ja katkeilevat, mutta ajattelin kuitenkin laittaa tänne kuvat ensimmäisestä ranskalaisesta manikyyrista minkä tein itselleni. Huom huom eli ENSIMMÄINEN ikinä ja itse itselleni tehtynä! :) Elikkä hieman armoa. :) Kynsiäni ei voi edes viilata kunnolla, koska ne katkeilevat samantien, en ymmärrä mikä niissä on vikana :/



Aluslakka: Konad Base Coat
Kärjet: Delia art, valkoinen
Pohjalakka: Coral Prosilk no 10
Päällyslakka: Konad Top Coat


Tein manikyyrin ns. väärässä järjestyksessä, eli ensiksi lakkasin nuo kärjet valkoisiksi ja niiden kuivuttua laitoin tuon "pohjalakan" siihen päälle :) Kynsistä tuli yllättävän kivat, vaikka jälki nyt ei kauhean tasaista ollutkaan. :D


Onko muuten jollakulla muulla sama ongelma kuin minulla, eli kynnet kasvavat tiettyyn mittaan (minulla todella lyhyiksi) ja sen jälkeen menevät järjestäen katki vaan naps naps naps??

4 kommenttia:

  1. Mulla oli hei ennen ihan sama ongelma kynsien kanssa, miutta kokeilepa Mavalan kynnenkovettajaa, ihan superia :) Ei tosin heti tee mitään mutta kun on jonkun aikaa käyttäny ja kynsi kerenny kasvaa niin on parantanu huomattavasti laatua. Itellä ei ainakaan enää lohkeile kynnet ollenkaan ja on paksuuntunu huomattavasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, täytyykin kokeilla. :) Yhdessä vaiheessa käytin jotakin Kicksistä ostettua kynnenkovettajaa, mutta nyt purkista on jo kuluneet kaikki sen tiedot, enkä yhtään muista, että minkä nimistä aine oli, mutta kyllä se ainakin toimi! :)

      Poista
  2. heippa! Mä olen ainakin saanut omat kynteni kuntoon syömällä kalsiumia ja d-vitamiinia purkista :)

    VastaaPoista
  3. Moikka! Itselle ei nuo kalsiumit ja d-vitamiinit toimi :/ Ei ole siis minkäänlaista vaikutusta kummallakaan, kokeiltu nimittäin on ja useampaa laatuakin. Oma kynsilaatu on vaan niin kauhean ohutta ja heikkoa minulla. :/

    VastaaPoista