lauantai 7. heinäkuuta 2012

Hiustenpidennys mietelmiä

Itselläni on suht lyhyet hiukset, mutta olen tilannut huuto.netistä itselleni clip on- hiustenpidennykset ja käyttänytkin niitä jonkun verran. Clipsit ovat 50cm pitkät ja helpot asentaa, kiitos niiden pikku nipsikampojen. :) Olen vain aamuisin aina liian kiireinen, muka, etten ehdi hiuksia laittamaan kunnolla päähäni, vaan ennemmin kuljen tämän reuhkani kanssa pitkin maita ja mantuja! :D

Olen kasvattanut hiuksia suunnilleen Joulukuun alusta lähtien ja silloin tuolla niskassa hiukset olivat suurinpiirtein 1,5-2cm pitkiä, nyt ne on viimeisimmän mittauksen mukaan jo 16cm pitkät, wuhuu! :D

Tämän kuun alkupuolella tein radikaalin ratkaisun ja tilasin huuto.netistä itselleni sinettipidennykset, vanha luokkakaveri lupasi korvausta vastaan asentaa ne paikoilleen, kun se ei kyllä meikäläiseltä luonnistuisi yksikseen laitella sinettejä paikalleen, clipsit nyt vielä meneekin, mutta sinettien laittoon itse en käytä ajatustakaan. :D

Päädyin tilaamaan sinetit samalta myyjältä, kuin miltä olin nuo clipsinikin tilannut, olen ollut tyytyväinen hiustenlaatuun clipseissä ja muutenkin tykännyt niistä ja ajattelin nyt, että voisi sitä kai sinetitkin itselleen hankkia. :)

Olen muutamalle ystävälle tilannut Rapunzel of Swedenin hiuksia ja laitellut niitä, ammattitaito kun löytyy takataskusta. :) Olen ollut laatuun tyytyväinen, mutta tällä kertaa budjetti ei antanut myöden tilata Rapunzelista itselleen hiuksia niin oli turvauduttava huuto.nettiin :)

Odottelen innolla, että hiukset jo saapuisivat ja saisin ne päähäni äkkiä! :) Kyllä, olen joissakin asioissa todella malttamaton. :D

Tässä vielä kuva clipsi pidennyksistäni nipussa. :)




Käytättekö te hiustenpidennyksiä? Jos käytätte niin minkälaisia? Teippejä, sinettejä, clipsejä, micro ringejä vai jotain muita? :) Ja jos ette käytä, niin haluaisitteko kuitenkin kokeilla, jos mahdollisuus tulisi? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti