torstai 5. heinäkuuta 2012

Miksi oi miksi...

Juuri kun olen tehnyt lupauksen, etten osta kynsilakkoja tässä kuussa ollenkaan, huomaan sokoksen verkkokaupassa tarjouksia vaikka mistä lakoista?! Minersiltäkin olisi 1,40€ pari lakkasävyä, mitä minulla ei vielä ole. :/ Törkeetä.. Ja oon kieli pitkällä katsellut tänään vaikka mitä lakkoja! Ja mä tein jo lupauksen etten osta yhtäkään lakkaa tässä kuussa. Yhyy. Oli pakko tulla purkamaan tämä ahdistus teidän kanssa. Miksi aina käy tälleen, kun lupaa itselleen jotakin, niin sitten se meinaa pettää heti alvariinsa se lupauksen pitäminen. :s :D

6 kommenttia:

  1. Se on karma. Aina kun on ostolakossa, niin silloin tulee kaikki tarjoukset yms. :D

    Minä en tuolta sokoksen verkkokaupan alennuksesta löytänyt mitään jännää, ihan perustuotteita vain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis perustuotteitahan ne sinänsä oli, mutta kyllä siellä oli useampikin sellainen, minkä minä voisin kotiuttaa! :D Ja ketuttaa vietävästi nämä tarjoukset sun muut juuri nyt, kun olin tämän päätökseni tehnyt. :D Olisinpa tehnyt sen päätöksen vasta huomenna. :P

      Miekkoselle puhuin tästä lupauksesta ja sitten kerroin näistä sokoksen verkkokauppa houkutuksista, niin se vaan sanoi että "no kai sä tilasit ne?" :D Ei paljoa auttanut tähän lupauksen pitämiseen tuo kommentti. :D Mutta pysyin tänään ainakin vielä siinä kannassa etten tilaa uusia kynsilakkoja nyt tässä kuussa! :)

      Ainiin ja tervetuloa lukijaksi Mimosa! :)

      Poista
    2. Kiitoksia :)

      No, tilasin sittenkin tuolta kolme kynsilakkaa :'D Eikä mikään ollut tarjouksessa. Ensimmäiset Gosh -lakat siis ovat saapumassa.

      Poista
    3. Mä en kestä! :D Eikö sun pitäis lukijana kannustaa mua pysymään tässä lupauksessa, etten osta.. Ja sitten sä kerrot vaan mulle että "tilasin ensimmäisen Gosh:in lakkani" -.- :D :P Käännät veistä haavassa oikein! :D

      Poista
    4. Hahaha :DD Ei minunkaan pitänyt mitään tilata, mutta oho, hupsis -tilasin sittenkin. Ne oli niin nättejä! Onneksi googlen kuvahaku on keksitty.

      Kävin tänään Citymarketissa ja oletan, että Sally Hansenin Diamond -lakat on aika suosittuja, kun hyllyssä oli vain neljä enää jäljellä :D Itse en omista kys. merkin lakkoja yhtään.

      Poista
    5. Nonni, tietysti :D Munkin on pitänyt ostaa testiin joku Sally Hansenin Diamondeista, mutten oo vieläkään löytänyt sellasta sävyä niistä, minkä itselleni kotiuttaisin. :) Ja tämän kuun ajan kierrän kaikki kosmetiikkaosastot kaukaa! :D

      Poista