torstai 5. heinäkuuta 2012

Tänään runoilenkin

Sitten ihan omin pikkukätösin teille tänne jotakin. :)

Ollaan siis jo viikon paremmalla puolella tämän koiran hoitamis jutun suhteen. :) Välillä on ollut ihanaa, kun on saanut viettää aikaa omakotitalossa, mutta välillä on ollut niin pirunmoinen ikävä sitä omaa kotia! Mä en kestä.. Siellä on kaikki tuttu ja turvallinen, meijän kalat on ihan yksinään siellä ja kaiken kukkuraks siellä on oma sänky! Oon varma, että mun selkä sanoo sopimuksen irti vielä tän loppuviikon aikana :D Niskat on meinaan jo niin jumissa, että huhhuh.

Kynsitavaroita en jaksanut raijata edes mukaani, joten kynsien lepotauko on vaan jatkunut ja jatkunut. :) Nyt olen tehnyt muuten radikaalin puoleisen päätöksen, en osta yhden yhtä kynsilakkaa koko heinäkuussa! Sen sijaan olen ostellut Uv-uunin ja värillisiä geelejä. Ensi kuussa sitten hankin nuo kaikki muut tarpeelliset tamineet geelikynsien tekoon. :) Mutta tällä hetkellä tosiaan, en aio hankkia yhden ainutta kynsilakkaa. (Minua ei saa siis päästää kaupoille tässä kuussa ollenkaan :D )

Nyt tämä pölinäpostaus taisikin olla tässä. Huomenna luvassa pari kuukautta tekeillä ollut kesälomareissu-postaus. Kuka vielä muistaa tän meidän kesälomareissu öö Toukokuulta? :D

Mitenkäs teidän viikkonne on edennyt? Onko ollut mitään maata mullistavaa? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti